There's not much else I can do, but fall for you.

Om ca 15 minuter så åker jag, pappa och min bror mot stan, fast först så ska vi lämna av Elias vid hans skola.
Och som vanligt så kommer pappa släppa mig på Norr tull så får jag gå ca.........500 meter - 1 km till skolan, haha, min längduppfattning suger.
Idag blir en lång dag, först estetisk verksamhet sen engelska, och efter lunch har vi rörlig bild fram till klockan 16.00.
Trodde att idag skulle bli en dag av ostoppbar glädje, men så blev det inte.
För mitt söta lilla lyckopiller ligger på sjukhus med något som antagligen är blindtarmsinflammation, stackars liten, måste seriöst göra asont :(

I alla fall, sen så blir det nog direkt hem efter skolan och plugga matte, för jag gjorde det aldrig igår, lat som jag är, ehehehe.
Nu ska jag väl börja packa ihop mina saker för att åka.

BTW, söta låten!!




pappa länkade om en fin låt, lyssna och njut.

http://www.youtube.com/watch?v=1oP2i5gXOFU


Well, I'm off.

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0