You belong, 'cause you do belong.

Hejsanhoppsan fallerallera.
Sitter i min fina nya datorstol, chillidillar lite.
Anna sitter i min säng och spelar gitarr och så :) Idag hade vi bara en lektion, och det var scenisk gestaltning (älskar torsdagar! <3) Efter det åt vi lunch och kollade på dagens konsert. Sen drog jag med mig Anna hem till mig för att packa för morgondagen, och vi ska ta bussen tillbaka till stan om en halvtimme :)
Lyssnar på panic! atm, mysmusik, makes me happy!
Imorgon är det somsagt halloweendag i skolan, och jag ska vara snygg som fan, men jag tänker inte ladda upp någon bild om det förens imorgon, eftersom att min dräkt är hemlig (för en person) tills vidare :D

I alla fall så sover jag hos Anna ikväll så jag slipper åka så långt i min dräkt, och vi ska färga håret också :) Magnus skulle hänga på också!
Imorgon hänger kameran med till skolan, massa fina bilder på massa fint folk!
Bilderna lär hamna på facebook, och kanske lite här också!

Helgen blir väl chill, har inte så värst mycket för mig, hoppas däremot att min söndag kommer bli bra :D


Lovet kommer bli asnice, Elira kommer, fint folk ska hålla mig sällskap när jag är ensam hemma (hoppas jag) och min gamla konfirmationsgrupp ska träffa vargarna på kolmården!

söt flicka!



AJA.

Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0