You make me happy whether you know it or not.

Alltså, ja, det var då ett väldans bra tag sen jag uppdaterade. Av lite olika anledningar.
Livet har lekt lite upp och ner och varit både bra och dåligt.
Men nu tänkte jag väl uppdatera för att visa att jag lever, i och för sig vet nog alla det eftersom jag gissar på att alla mina läsare (lol, inga) har mig på bfb/facebook/msn osv.

I alla fall, livet har mer eller mindre gått vidare och jag är utan tvekan väldigt glad nu.
Och vi snackar inte lite glad heller, utan hoppar runt, sjunger, dansar, skrattar och ler.
Och det känns så otroligt underbart att äntligen må bra igen!
Alltså, ja, det är bara underbart!
Speciellt beroende på en viss anledning, hihihi.
I'll keep that as a secret for a while!

Gymnasiet rullar på, hade en jävla svacka under några veckor här, men nu börjar maskineriet att komma igång igen.
Och jag börjar längta tillbaka till skolan igen, vilket är ett väldigt bra tecken. FMG är bäst! <3


Nu ska jag gå och äta frukost!

Puss på allt, puss på livet.
Elin


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0