Augustifesten.

Idag har varit ett jäkla farande fram och tillbaka ^^
Började med att man åkte in till stan med lillebror vid elva för att visa honom hur man tar sig runt i stan med kollektivtrafiken (han ska börja på skola i stan nu till hösten, that's why!) Sen så köpte vi lunch i stan och åkte hem till farmor och åt den, pratade med pappa och kom på att jag glömt en grej vi skulle lämna in hemma, så vi hetsade hem igen så att jag kunde hämta den, byta om och åka tillbaka till stan igen (två mils resa).
Mötte upp Marcus efter ett tag och han var extremsnygg idag, dock fick jag ingen bild :(
Vi gick runt lite, tog en fika på Lindahl's och vandrade bort för att kolla på Rix FM-festivalen.
Först var det sjukt segt och vi blev knuffade på av diverse fjortisbarn, men tillsist blev det lite drag när bl.a Broken Door och Erik Grönwall spelade, värt :)
När Eric Saade entrade scenen drog vi däremot, inte vår grej direkt.
Vi gick ner till rådhuset och kollade på musikfyrverkeriet, tyckte det var jättebra! :)
Nu är jag äntligen hemma och slänger i mig lite lättyoghurt, müsli och apelsinjuice, magen skriker på mig, haha ^^
Efter en dag som denna så står min stegräknare på 19 439 steg, det ni!
Natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0