I might die.

(titeln har inget med inlägget att göra)
Okej, nu känner jag för att skriva av mig.
I vintras så började jag på mini-piller.
Intalade mig själv att de fungerade skitbra.
Problemet var bara att de inte gjorde det.
Men nu så har jag slutat med dem, dock med endel mindre fina "presenter" från dem.
Till exempel:
  • viktuppgång
  • finnar
  • dålig självkänsla
  • humörsvängningar
Ett tips till alla, var väldigt uppmärksamma på era hormonpiller...det borde jag varit.
Nu blir det koständring och träning för hela slanten.
Jag kan klara det, och jag kommer klara det.
Jag känner mig som en fet, ful och äcklig kossa rent ut sagt.
Fast jag kommer göra något åt det, för så här kan jag inte ha det.
Ja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0