iTunes och städning.

Vaknade och var extremt sjukt seg imorse, degade mig upp och såg på tv.
Då ringde mamma och berättade att det kommer folk till oss fram emot kvällen och ska kolla på kattungar.
Denna skönhet ville de kolla på, fast hon är ett par veckor äldre nu än på bilden ^^,

Så jag ska i vilket fall städa huset nu, och efter det blir det ut på långpromenad!
Jag håller just nu på att försöka föra över all musik från min mp3 till iTunes, dör lite på det, det tar jäävla lång tid och jag fattar knappt vad jag håller på med. Men jag lär mig nog snart, det känns som om jag kommer få sortera upp all musik efter album, för som det ser ut nu så verkar allt ligga helt random, låt efter låt. typ.
Hittade mina glasögon förut! Har letat efter dem ett tag, ser ut som värsta skabbungen idag, men ska ju som sagt inte göra något som kräver någon vidare skönhet idag xD
Back to business, adios!

Kommentarer
Postat av: Mosen

åh shit tack så mycket :) vad glad jag blir. :) jag har jättemycket tips så jag vet inte var jag ska börja. Men mattips kommer komma på bloggen och även träningstips. Ett av mina hetaste tips är att byta ut all dryck till vatten. Det gör så fruktansvärt mycket. Sen kan du behöva träna lite styrke också ihop med powerwalks för att bygga muskler och inte bara bränna fett :)

2010-08-19 @ 11:12:19
URL: http://mosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0