Scratch 'n' Sniff.

Augustifesten är förbi för detta år, och det var nog det bästa året faktiskt.
Bra människor, fina fyrverkerier, bra stämning och fint väder sammanfattar det mesta.
Har för det mesta varit med älskling men spenderade även en dag med mina kära vänner, Nelly, Minna och Anna.
Större delen av tiden slösades bort genom att plöja hela marknaden upp och ner flera gånger, förstår egentligen inte varför man gör det, det är ju ändå samma saker varje år, men det är väl tradition eller något :)
Åkte inga karuseller i år, är lite anti portabla karuseller, är rädd för att de ska gå sönder, haha. xD
Älskling köpte mig en t-shirt, trycket var priceless och jag blev genast kär i den!
Är den inte underbar? :D
Tack älskling <3

Har dessutom skaffat mig en HTC Wildfire, är jättenöjd med den fast det tar sin lilla tid att förstå sig på den, men det kommer med tiden ;)
Hade en riktig tur som fick den, orkar inte riktigt förklara hela historien ^^
Men nu ska jag väl försöka sova, ska upp vid halv sju och sen lämna lillebror på nya skolan!
Me and my HTC :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0