Geez.

Tror skolan försöker få mig att gå in i väggen så här precis innan jullovet.

Måndag:
9.00 - 10.30 Grako = plugga inför svenskaprovet på tisdagen. Plugga ikapp det jag missade när jag var sjuk.
10.45 - 12.15 Svenska = plugga inför svenskaprovet, snabbgenomgång på allt vi gått igenom.
13.15 - 16.00 Filmkunskap = måste skriva klart en filmanalys till denna lektion. GAH.
16.00 - ? = Redigera klart vårat filmprojekt, kan ta hur lång tid som helst.

Tisdag:
9.00 - ? Svenskaprov = IG.
13.15 - 14.15 Engelska = ?
14.30 - 16.00 = Mattelektion, plugga andragradsekvationer.

Jag tror jag har missat massor.
Dessutom ska jag planera ett event mitt i allt detta också.
Skjut mig.





Kommentarer
Postat av: Anna

Du, då är vi två. Det är FÖR stressigt! Speciellt nu innan jul då man måste hinna med annat också! :(

Har helt enkelt inte haft tid över till att skriva analys :(:(:(:(:((:(:(:(:(:(

2010-12-20 @ 00:32:12
URL: http://annabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0