Caught my attention.

En väldigt seg dag idag med några små positiva saker.

Gick och la mig tidigt igår, så jag pallade mig lätt upp imorse.
Hade Marcus skjorta på mig = om nom nom.
Dock var han bara i skolan på morgonen, och nu är han hos sin pappa utan mobil så vi kan knappt prata alls förens imorgon eftermiddag :(

Efter att vi slutat idag så myste vi lite i Bio Rio, där kollade vi på tvåornas julshow som de gjorde i ettan.
Mitt älskipälsk var Vargen i Bamse, och tbh så var det den enda scenen som var någolunda rolig = VI SOPADE MATTAN MED DEM!! MAHAHA.
I alla fall, the point is att Marcus sjöng lite och om man bortser från den "larviga" delen där rösten sprack så var jag helt "O_______O". Jag älskar min pojkvän, och hans röst, ihi! Massor med pirr i bröstet och supersmilet! <3

bild på Marcus från förra årets Julshow! <3


Efter skolan åkte jag runt lite och dödade tid, snackade lite med Jessica på stan :)
När jag kom ut till Elias hockey så fick jag ett nytt SIM-kort till mobilen, så nu funkar det finfint!
Fick meddelande om att glasögonen var klara, så vi var och hämtade dem också!



Pratade en stund med Marcus också!
Nu är jag fett seg, mätt på MAX och vill sova,
Imorgon är det par-filmkväll!
Längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0