You're amazing.

Snön gör mig fett nere. Saknar alla färger, värmen, tunna kläder och solsken.
Längtar tills Maj, då jag och russin ska ha picnic!
Längtar tills sommarlovet, då jag ska hänga med alla underbara vänner, dricka isté och göra massa skoj med Marcus.
GAH, pallar inte vinter och blöta strumpor längre..
Men whatever.

Igår var det min och Marcus 3 månaders-dag!
Efter skolan fikade jag först med Stina, asmys! Måste göras om! <3
Sen så gick jag till 113 för att åka hem till Marcus (visste inte om han var hemma än pga att min mobil är död pga snön).
Men som tur var så stod han på södertull och skulle ta samma buss som mig!
Så det blev massor med kramar och pussar.
Sen så drog han upp en ros helt plötsligt eftersom det var vår månadsdag!
Så sjukt gullig! Blev helt...IHK <3

Vi tog bussen hem till honom sen gick vi och handlade mat på Hageby Centrum. Marcus köpte även en rakapparat, som han testade när vi kom hem!
Sen blev det massor med mys, helt underbart! <3
Vi somnade och vaknade någon timme senare och gick ner för att baka.
Vi gjorde världens tunnaste och kladdigaste kladdkaka, men den var sjukt god!
Vi drack även té och spelade Roller Coaster 2.
Sen fick vi för oss att ta ett skumbad med levande ljus, asmysigt!
Somnade vid tolvtiden.

Idag var det upp och hoppa kvart i åtta. Sen till skolan. Hörselkontroll och Scenisk Gestaltning!

blahrg, jag vill sova nu.




Kommentarer
Postat av: carrå

åh låter underbart!:D

att bada med levande ljus är helt klart underskattat!

<3

2010-02-04 @ 22:09:47
URL: http://wannabeecheesecake.blogg.se/
Postat av: Stina

Awesomecake, nästa gång får jag se till att det blir ännu BÄTTRE fika oxå. Jag hade satsat på rigtiga chokladbollar. Om inte annat kan vi baka ^_^'

2010-02-04 @ 22:18:26
URL: http://gnista.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0