And if this love is what we say it is...

...I'm sure we will go far. ♥

Jag är sådär barnsligt jättekär, med massor av pirr i magen, fnitter, rysningar, glädjeryck, hoppkramar och pussattacker. Och det är helt amazing!

Jag kan inte direkt förklara med ord vilken tur jag anser mig själv ha, att ha hamnat med någon så underbar som Marcus, det är helt obeskrivligt.
För er som inte känner honom kan jag sammanfatta honom med följande:
  • Världens mest omtänksamma, underbara, gulliga, charmiga, gladaste, kramgoaste och snällaste människa.
Jag tänkte egentligen lista upp miljoner saker, men allt går att sammanfatta i just omtänksam, för så mycket som han gör för mig, utan att klaga, sucka eller sura, det är omänskligt. En finare pojkvän går inte att hitta.

När jag är med honom så kliar det i hela kroppen av viljan att bara vilja vara nära honom. Lägga handen på hans varma hud, krama honom, pussa hans mjuka läppar, se in i hans stora glada ögon och säga att jag älskar honom.
Nu när jag sitter här ensam och skriver detta så saknar jag honom så mycket. Jag saknar honom så fort han inte är här med mig. Det är näst intill outhärdligt att inte ha honom nära hela tiden.

Detta är en människa som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta.

Jag hoppas att jag får spendera väldigt mycket tid med dig. Med dig är jag den lyckligaste flickan i världen, inget känns fel när jag är med dig. Du ger mig trygghet, värme, kärlek och glädje genom din blotta existens.
You got my heart since the first kiss.





J
ag älskar dig, Marcus Karlsson. ♥

Kommentarer
Postat av: marcus

awh, blev rörd. älskar dig mest elin<3<3<33 du är helt underbar, ska blev jättemysigt att spendera helgen hos min pappa med dig<3<3 :*

2010-01-15 @ 10:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0