Here it goes.

Sitter hos Jesper i Hageby, han och Marcus spelar Rockband och Marcus gillar ljusa toner!
Jag sov bort typ halva kvällen, så nu är jag aspigg. Hemma hos Marcus väntar en panpizza på mig, yummie.
Jag är även extremt sugen på Biff-nudlar..yuuuuuuuuuummie.

Imorgon ska jag och mamma till Ikea och inhandla ett sminkbord och lite mer till mig, känns pretty awesome.

Jag tror även att vårt reportage kommer lösa sig till det bästa<3 Jag, Nelly och Minna kom verkligen igång med redigeringen idag, myyys!

Säger även Grattis till Agust som fyller 18 idag!

Och ikväll ska jag sova med mitt bus, awesome! Älskar dig <3

orkar inte skriva mer nu >:



Avatarstate - yip yip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0