I really got complex.

Sitter och trängs vid mitt skrivbord med min älskling. Han ritar och jag..bloggar.
Vi vaknade helt ensamma idag, jättemys! Åt en god frukost och tog oss ett bad!
Dock varade inte ensamheten så länge.
Nu är familjen hemma så ikväll blir det godis och Public Enemies.

Känner ett starkt behov av att påpeka vissa saker som hänt under veckan.

I Torsdagskväll så såg älsk och jag på Paranormal Activity. Så sjukt äckligt vidrig! Vi såg på Hannah Montana the Movie efteråt för att ens kunna somna.
Om man verkligen vill skrämma livet ur sig själv så rekomenderar jag den här filmen. Speciellt när man är ensam vaken.
Usch.


Jag blir verkligen skiträdd för sådana filmer,
då jag själv tror lite smått på poltergeister och dylikt.

Och dessutom så har jag hittat ett par stört snygga skor!
Ska köpa dem när jag får pengar!
Billiga och bra!



Nu ska jag pussa lite på min sötnos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0