I scream out loud.

Idag har varit den tråkigaste dagen på länge.
Vaknade tidigt, duscha och göra sig i ordning för att sen rensa och städa i rummet.
Spelat endel Roller Coaster också.
Ringde älsk och frågade om han ville sova hos mig, men det kunde han inte.
så jag blev lite ledsen.
Dock kanske det är bra att ha en hel helg utan att sova med varandra?
Så man kan sakna varandra lite.
Men just nu är det bara pest och pina.
Dock kanske han sover hos mig imorgon, hoppas hoppas hoppas.

Skulle pluggat idag, gjorde jag det? nej.
Duktig Elin.

Jag blir så fett opepp när jag är ensam för mycket.

Pratade endel med Elira idag också, det var ganska värt.
Hoppas bruden kommer hit snart.

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om min finis!
Godnatt!

 














snyggaste pojken ever ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0