I went walking with my mama one day.

Jag är extremt sugen på att rita, för älskipälski sitter och ritar massssooorrrr. Men jag vet inte vad jag ska göra :(
Under lovet har vi mestadels chillat, druckit te, kollat på vår Avatar-serie och myst.

Idag var vi även ute och fotade i snön till hans photoshop uppgift (att göra ett skivomslag innehållande minst 4 bilder) och det gick ganska bra. Sjuukt kallt dock, slänger upp lite bilder i slutet av inlägget.

Vi har även sovit extremt länge och lagat mat tillsammans.

Somsagt så kollade vi mycket på Avatar-serien, men nu är den slut!! :( Totalt värd serie (som går på nickelodeon) som alla borde se!

http://www.digavatar.com/avatar-tv-chapter-1-the-boy-in-the-iceberg.html <- Länk till första avsnittet

Nu ska vi där emot kolla igenom hela Chobits-serien.

Har inte mycket mer att säge egentligen förutom att jag är glad för mitt gull eftersom han har skaffat linser nu och kan se bra ♥

Bilder från när vi fotade:



ADJÖKENS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0