Teenagedreams.

Inatt sov jag bättre än vad jag gjort på hela veckan, och det var för att jag sov hemma hos min underbara pojkvän ♥ Även fast jag vaknade på morgonen av mardröm så var det en bra natt i alla fall! Fick ju mysa in mig i mitt gulls famn och bara känna mig trygg, så jävla värt! ♥

Vi tog i alla fall en morgondusch, chillade, sov lite mer, åt frukost och begav oss till skolan, men bussfan åkte rakt förbi oss så vi blev sena, usch. Min andra sena ankomst den här veckan..herregud!?

Hade teoretiskt prov i rörlig bild A idag också, och då märkte jag verkligen hur mycket min lärare gillar..att prata och skriva?! Frågorna var seriöst typ tre rader långa och svaren blev runt en halv sida per fråga pga att man var tvungen att förklara precis allt!
Exempel: Räkna upp de funktioner/inställningar du måste kontrollera och ställa in inför varje tillfälle du filmar. Berätta även hur man gör detta och varför man gör det.
blä!

Aja, drog ner med Magnus på stan efter skolan, mötte upp fru Hurtig och åkte hem.
När jag kom hem åt jag mackor och o'boy! <3

Nu är jag ensam hemma, chill!
Ska göra mig lite te och kolla på anime!


myser dessutom i min pälsklings stickade myströja, me likes! ♥


Avatarstate - yip yip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0