The voice is there to dare me.

De två senaste nätterna har spenderats hos min älskling, awesome! ♥
Dock blev det en all-girly-day idag med min kvinna Nelly.
Vi drog ner på stan efter skolan, kollade på glasögon till mig (kan inte bestämma mig D:), köpte lite kläder och diverse skolprylar och tillsist en fika på espresso!

Sen drog vi hem till henne, chillade och åt lite.
Efter det så drog vi och köpte godis, vi skulle ju trots allt på bio!
Det blev Sherlock Holmes, och den var stört bra!
När filmen var slut så slog klockan 20.08.
Min buss hem gick från resecentrum klockan 20.20.
Vi rusade upp till Söder Tull och jag hoppade på en buss.
Fick be den busschauffören att anropa min buss och be den vänta, så jag kom hem i alla fall.

Nu sitter jag själv hemma och lyssnar på Blue October's senaste skiva, som jag för övrigt kan rekomendera till alla.
Albumet heter "Approaching Normal" och finns på spotify!

Blue October – Approaching Normal

Familjen är i Södertälje där min bror har spelat hockeymatch.
Så jag väntar på att de ska komma hem.

Imorgon blir det Öppet Hus med min bror, sen optikern med mamma och tillsist ska jag träffa älsk!
Splendid!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0