You don't need the money.

Störd kväll, känner mig helt slut.
Orkar ingenting direkt. Vet inte vad jag ska göra heller.
Nintendot funkar inte, men jag orkar inte ens ropa på pappa.
Jag är trött, men jag har assvårt att somna numera.

Jag blev ledsen i skolan, men Marcus kramade på mig. ♥

Jag känner mig bara allmänt tom, seg, trött, bitchig och ledsen.

blöäh.
Önskar jag var hemma hos Marcus med en god kopp te, massor med kramar och sova tillsammans. Hade behövt det.

---

Vi redigerade klart vårt sista reportage idag, och jag tror det blir det bästa vi gjort!
Nöjd är jag.

Jag vill ha mat, men det blir inte så gott. Så det blir rostis och choklad sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0