You look so fine.

Igår sa jag att jag skulle uppdatera bloggen om dagen på Ikea, men jag orkade aldrig (hehe).
Så jag gör väl det nu.

Vaknade hos min pälskling, och sen så kom mamma och hämtade mig vid halv ett-tiden.
Det var äckligt snorkallt i Linköping.
Parkeringen på Ikea var överfull men tillsist fick vi en plats.

Så vi trängdes runt på Ikea och köpte mer än vad vi från början skulle ha.
Till mig köpte vi bland annat:
sminkbord och pall.  ljusstakar och ljus.
skrivbordslampa  En väggprydnad för foton.

Vi köpte även två lampor att sätta upp på väggen brevid sminkbordet.

När vi kom ut därifrån så åkte vi till Max och åt massor med mat.
Sen så åkte vi tillbaka till Norrköping och hämtade Marcus, efter det åkte vi hem till mig.

Så inatt så sov min bebis hos mig och jag färgade håret!




Avatarstate - yip yip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0