en golfig promenad.

Hej igen!
Vid cirkus halv fyra så åkte jag, mamma och Elias in till stan. Elias skulle ha golfträning.
Vi lämnade av honom där och åkte vidare till Ingelsta, där blev det lite mini-shopping med mamma!
Bl.a köpte jag en hudolja, nagellack, ett armband och ett skärp.
Mamma köpte en outfit till bröllopet som hon och pappa ska på i helgen :)
Vid femtiden så åkte vi tillbaka till golfen, då var Elias klar med träningen så han och mamma stod och slog lite på ranchen. Klockan tio över sex så gick de ut för att gå 12-håls banan, jag och pappa gick med för att få lite motion ;)
För det mesta var det ju bara att gå omkring, men det blev lite illa då det låg en snok vid ett av vattenhålen, hehehe ormfobi.
Men det löste sig, synd bara på huvudvärken efteråt :(
Tänkte bjuda på lite egopix och dagens outfit, vilket ni säkert är skitintresserade av! ;)
tshirt: Monki
jeans: HM
Skärp: gammalt skruff.
kände mig lite småsöt i mitt skitiga hår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0