iMac.

Hejhopp!
Fyllde ju år här om dagen (lördags) och som alla säkert redan vet, eftersom jag spammade sönder min facebook, bilddagbok och allehanda elektroniska kommunikationsmedel, så fick jag en underbar iMac av mina föräldrar <3
Måste dock tillägga att jag aldrig-någonsin-i-hela-mitt-liv-never-ever-EVER kunde ens tro att jag skulle få något sånt med tanke på att mac är dyyyra datorer. Men mina föräldrar sa att eftersom jag aldrig önskade mig/fick en moppe när jag fyllde femton, min lillebror får sportutrustning för massor med pengar varje år och för att jag ska gå film och visuell design inriktningen på min skola, så kunde jag faktiskt få en.
Enligt mig ganska så bra argument ändå, ska inte klaga, verkligen inte!
Tar lite tid att förstå sig på operativsystemet, men jag lär mig nog snart!
Börjar bli lite småtråkigt att blogga, dels för att jag inte vet vad jag ska skriva om...och dels för att ingen kommenterar. Öh.
Men har tänkt att jag ska börja videoblogga mer, vilket kommer att bli roligare att kolla på när jag fixat FCP till min dator :D
Dessutom använda mig mer av bilder och andra saker...kanske kan bli lite kul ändå? Om ni gör mig den stora äran att skicka mig lite kommentarer.
Slut på ordbajsandet, ni får en nytagen bild på mig och en bild på min älskade dator! <3
Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Det blir både kattungar och datorklapp then när jag kommer hem :)

2010-07-07 @ 14:26:57
URL: http://gnista.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0