Aiming for the sky.

Såg nyss på Melodifestivalen..
alltså.
Nae.
Anna må vara en duktig sångerska, men låten i sig är tom, tråkig, det händer inget speciellt.
Förra året trodde jag faktiskt på en skräll i Ryssland, men nej, det gick ju inget vidare.
Tror inte det blir någon skräll i år heller.

Jag gillar kreativa, originella och udda låtar, sånt som man kommer ihåg.
Jag tror många gör det faktiskt..
man borde skickat Salem al Fakir istället,
låten är mysig, rolig, udda, fin och samtidigt trallvänlig.
Eller så borde man skickat Neo, även om han inte ens kom till finalen.
Neo's låt var fartig och rolig.
De låtarna skulle nog funka ute i Europa.

Måste dessutom påpeka att jag är lite småkär i Kalle Moreaus och Orsa spelmäns låt "Underbart".
Jag tänker på björkar, sjöar, midsommar och sol. Så svenskt och mysigt! <3

Men endå..
Salem Salem Salem <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0