Bounce.

Hm, känner mig ganska dålig, har inte bloggat på närmare tre veckor. Men vad gör man? Har både varit bortrest och haft annat för mig.

Härom veckan så var jag och min familj uppe i Vemdalen och åkte skidor.
Det var ganska okej...men jag har varit på bättre skidorter.
När vi kom hem så köptes det skidor åt mig, fett!
På fredag blir det Romme med skolan, så jag, min familj och Marcus invigde våra inköp i Yxbacken igår!

Imorgon är det dags för FMG's årliga MiniHultsfred som vår klass arrangerar, kommer bli sjukt kul hoppas jag!
Baby ska ju sjunga liksom ;)

På tal om honom så var det internationella kvinnodagen idag, och Marcus bjöd mig på fika!
Sötponken <3
Fast tror inte att han visste att det var internationella kvinnodagen? I alla fall så var nog fikan inte därför..men endå!

Nu vill jag ha...WOK.


Bild från Yxbacken <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Marcus visste faktist det, dock var det som sagt inte därför han bjöd sin flickvän på fika! Det gjorde han för att hon är så himla söt & gullig<3 ..och för att han älskar henne mestelimest mest! <3

2010-03-08 @ 22:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0