I'll do my best.

Idag var en bra dag!

Satt kvar i skolan och jobbade med svenskauppgifter...snaaart klar...UWÄH vilken tid det tar :(
Efter det så var det utvecklingssamtal, min mentor tycker om mig, känns skönt!
Vet dessutom vilka valbara kurser jag ska ta till trean, känns också skönt!

Sen kom vi hem och åt. Spaghetti och köttfärssås, yummie!

Förut ropade pappa på mig, han hade fått mail.
Och i det står det att jag ska på jobbintervju för fucking sportscamp!
<3<3<3
Hoppas att det kommer gå bra! o_o
Är fett peppppp och hoppas på jobb!

Om min mens går över så är min dag fulländad med lycka!

Imorgon blir det Marcus, awesome!

Puss på allt!


Kommentarer
Postat av: Minna

Grattis ;)

2010-03-22 @ 21:59:13
URL: http://minnanellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0