Stuck in reverse.

Tänkte mest prata om min dag, och min framtid (lite smått)..kanske klämmer in något om min nya (helt okej) bloggdesign.

Idag så har jag känt mig väldans produktiv.
I skolan skrev jag en redig utvärdering på denna veckas radiosändning, hoppas verkligen på bra betyg!
Sen på håltimmen så skrev jag en svenskauppgift som skulle varit inne för ett tag sen, samt att vi jobbade på bra på matten, den tid som var i alla fall.
Marcus och jag åkte hem till mig vid halv ett tiden, åt lunch med pappa och tog en välförtjänt sovpaus på ca en timme!

När mamma kom hem så packade vi upp det hon köpt, samt städade köket. städat kök = glad mamma!

Vi har ätit en mysig middag och kollat på let's dance och imorgon så hoppas jag på IKEA eller plugg. Sovmorgon vilket fall som helst!

Som tidigare nämt så vill jag göra något av mig själv..framtid.
Jag vill bli av med min förkyldning så jag kan börja spela badminton och simma igen.
Jag vill att snön ska försvinna så att jag kan börja cykla igen.
Jag vill bli av med mitt sockerberoende.
Jag vill ha MVG i svenska A, engelska A och scenisk gestaltning A...jag vill verkligen.
Plus att jag vill ha det där VG:t i matte A som jag tydligen har chans på!

Kom igen nu Elin, du klarar det här!

Jag är ganska så nöjd med min bloggdesign dessutom!
Tog mig en hel dag för bilder och storleker krånglade galet! :(
Men nu är den helt okej i alla fall! <3

Nu är det pusstime med älskling!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0