Make love to something innocent.

Är så jävla glad att det är helg, men samtidigt är det så mycket att göra i alla fall.
Jag fattar inte hur jag ska hinna, men jag gör det nog ändå...tror jag.
Är så fruktansvärt trött, vill bara sova hela tiden.

---

Igår så åkte jag med Marcus ut till hans pappa.
Vi spelade krocket (första gången för mig) och jag gick och vann, he he!
Vi såg på Avatar, åt mackor, tog ett bad och gick och la oss.
Idag degade vi mest, och åkte hem vid halv tre.

Imorgon kommer gå i matematikens tecken, jag vill inte, men det är nationella incoming, så aa.

Måste dessutom påpeka hur otroligt fantastiskt The vampire diaries är!
Men det dröjer tills nästa kommer ut :( Fuck.

Ah well.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0