Ah just det!

Sa ju igår kväll att jag skulle lägga upp bilder från Linköpingsresan och sånt. Men det blev så sjukt sent med filmanalysen, så jag slängde mig bara i sängen och somnade istället, haha!
Men jag kan ju kirra biffen nu istället!
Jag åkte ju som sagt till Linköping med fru Brink, därför att vi kände för det.
Ingen av oss hittar i den förbaskade staden, så vi yrade mestadels runt i cirklar.
Vi åt en efterlängtad lunch på Subway (måste komma till norrköping också!!!), samt gjorde lite minishopping och fikade.
Jag köpte en jättefin lila, stickad tubhalsduk, love it! Och Anna köpte en tröja samt en t-shirt till sin pappa på fars dag!
Vi tog oss en fika på espresso house också, såklart!
Sammanfattat så var Linköping en ganska så ovärd stad med dryga människor.
Det enda som var unikt var Subway. Dit åker vi inte igen!
Haha,
Time for some pics!
Bilderna tagna av självaste Anna Brink - Hennes blogg hittar ni HÄR
PUOSZC

Kommentarer
Postat av: Elin

Pussis! <3

2010-11-15 @ 23:13:51
URL: http://fascinatingamnesia.blogg.se/
Postat av: Marcus

Vilka söta bilder på en ännu sötare tjej!

älskar dig<3

2010-11-16 @ 00:01:54
URL: http://marcuskarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0