Come in closer, come in closer, come in closer.

Musik, musik, musik.
Ikväll återupptäckte jag, och förälskade mig på nytt i ett av världens mest fantastiska band.
Blue October.
Det är kärlek, på hög nivå.
Jag har länge känt att jag inte har musik att lyssna på, och nu hittade jag vad jag saknade.
Musik som tilltalar, berättar, tänker, leder, älskar.
Gammal kärlek rostar aldrig.



So calm... and now it's dark
I look for you to light my heart
I'm in between the moon and where you are
I know... I can't be far

Blue October

Kommentarer
Postat av: Magnus

Blue October <3

Började lyssna på dem åter igen när hösten kom. Får ju kylan att bli i alla fall lite mer uthärdlig haha

2010-11-10 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0