Duktigt.

Okej, jag har slarvat lite med min lista, så jag ska väl ta och svara på de frågor jag inte hunnit med de senaste dagarna!

Day 10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad

Glad: Exempelvis denna låt!
Ledsen: Ibland den här låten!
Uttråkad: Väldigt olika, spelar egentligen inte så stor roll, något jag är sugen på?
Hypad: Jag vet inte, något fartigt, haha?
Arg: Ouh, det är brutalt. But this is nice.

Day 11- Another picture of you and your friends



Jag och den bästa, början av 2008, yeah!

Day 12- Why did you start blogging?


Varför.. hm. Jag vet inte direkt, men jag har alltid haft ett behov av att få uttrycka mina känslor, och jag har alltid tyckt om att skriva. Sen var det ju såklart det faktum att bloggning höll på att bli en stor grej liksom, haha.
Ja, så på den vägen är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0