En lista och ett godnatt.

Väldigt seg dag idag, så himla glad att det är fredag dock!
Längtar otroligt efter att bara krypa ner i sängen och sova så länge man vill! <3
Där emot så ska jag även svara på dagens "fråga" innan jag sover.
Yes.
Day 06- Favorite super hero and why

Alltså, jag har aldrig varit mycket för superhjältar och sånt..
Så just nu kan jag faktiskt inte komma på någon alls D:
Tyvärr, What a disappointment!
På tal om ingenting så ägde Jay skiten ur Idol idag!
Puss på honom!
Imorgon kommer Marcus och sover här, winwinwinwinwin! <3

Kommentarer
Postat av: Marcus

oj, sicken gammal bild!

massa winwinwinwinwin!!

2010-11-20 @ 12:14:35
URL: http://marcuskarlssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0