Linköping!

Idag börjar min lista på ett inlägg varje dag i 30 dagar.
Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself



Femton helviktiga saker om mig

  1. Jag är ett gingerkid
  2. Jag gör alltid saker i sista sekunden
  3. Människor missuppfattar mig ofta i början och tror att jag är dum och dryg
  4. Jag är väldigt osäker runt människor jag inte känner
  5. Jag har skev humor
  6. Jag blir ofta ganska högljudd
  7. Jag har världens bästa pojkvän
  8. Jag ska till Linköping idag!
  9. Tacos är inte speciellt gott
  10. Jag älskar blodpudding
  11. Vampyrer är sexiga (inte i twilight dock, blä)
  12. Alla mina kompisar älskar min pappa
  13. I somras hade vi fem kattungar
  14. Jag är en väldigt lojal vän
  15. En gång i tiden så träningssimmade jag i NKK, det saknar jag väldigt mycket.
yes, nu vet ni allt om mig, eller nästan. (y)

Kommentarer
Postat av: julia ♥

Hur mår du en sån här mörk söndagskväll!? <33

2010-11-14 @ 19:20:28
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: julia ♥

Hur mår du en sån här mörk söndagskväll!? <33

2010-11-14 @ 19:20:41
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0