Okej.

Jag har ju inte direkt bloggat idag, men jag har haft fulla muggar, så att säga.
Inte igår heller för den delen, men då kom Marcus hit, så vi hade en myskväll tillsammans, så jag hade helt enkelt inte lust att blogga! ^^
Tänkte berätta mer om dagen, fast jag gör det senare :)
Nu blir det istället att svara på gårdagens (!) och dagens fråga i min 30-dagarslista! :D
Day 07- A picture of someone/something that has the biggest impact on you

Hade väldigt svårt med denna först..så jag funderade på att skita i den.
Men sen kom jag på det rätta, och mest ärliga svaret!
Mamma och pappa! Vem som är vem kan ni ju fundera på, men det är i alla fall en stor fet sanning!
Day 08- Short term goals for this month and why

Det enda målet jag egentligen har för denna månad, är att träna mer.
Har slarvat lite de senaste veckorna, mest pga skolarbete och sånt.
Men nu ska jag ta tag i skiten och träna mina två gånger på gymmet/vecka + skolidrotten!
YEAH.
That's all for now :)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Roligt med frågor som du svarar på! :)<3

2010-11-21 @ 21:24:10
URL: http://marcuskarlssons.blogspot.com
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

HALLOJ :)

Gå gärna in och hjälp mig genom att svara på dagens fråga!

Hoppas att du får en riktigt bra dag!

2010-11-22 @ 11:51:55
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0