Plugg och sånt.

Här sitter jag, klockan är fem i tio. Imorgon har jag prov.
Har jag pluggat? Ne.
Varför inte? Ja, varför inte?
Varför är det så sjukt svårt att bara ta upp bokfan och läsa sidorna?
Why on earth why?
Har alltid varit en sådan person som presterar efter hur lektionerna är, dvs, efter hur läraren är.
Kanske är därför jag inte orkar plugga till provet i ämnet som egentligen är sjukt roligt.
För att vi inte har en "bra" lärare.
Eller?
På tal om lärare så hade vi idrott inne för första gången idag.
Jag säger bara smärta, dear friends.
Fys (eller?) idag, brutalt.
Imorgon kommer jag gå som om jag har en påle upp i arslet eller nåt.
Det är alltid trevligt.
Borde man kanske försöka med boken "typografi, bild och grafisk design" nu eller?
Föresten. Varför är jag så trött som om jag haft jordens mest stressiga dag, när jag bara suttit på min feta röv och kollat på TV? No sense. Ah well.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0