Missanpassad söndagkväll.

Försöker just nu att få in i huvudet att måndagen nalkas, det går inget bra.
Insåg just att jag inte haft sovmorgon en enda dag den här helgen, fy.
Såg just en extremt konstig bild på mig själv, seriöst bruden, vad hände där?
Måsta jobba lite på min fotogenetik, den som var så bra en gång i tiden.
(självförtroende?)
Anyhow..
Känner mig lite smått missanpassad en söndag som denna, allt känns bara lite..mysko.
Fast inte Marcus, han är alltid bra.
Borde hoppa i säng nu, ca 8 h kvar tills klockan ringer, måsta få sova ju!
Fast jag städade faktiskt mitt rum idag (har inte hänt sen årsskiftet), lite cred va?
Massa flams och annat ointressant.
Eller?
Kommentera.
Peace.




PS. Igår trixade jag ihop en tillfällig header till bloggen, för ögats skull.
Men såklart så syns den inte.
Sug.
DS.

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Nej det gör du inte! :)

Av någon anledning så blir alltid söndagar dåliga eller konstiga. Du får ta och sova ut när vi är lediga ;)

2011-02-06 @ 23:39:07
URL: http://annabrink.blogg.se/
Postat av: Maria

Känner igen det där med att se konstig ut på bilder. :P



sv: www.susnet.se/tjanster är en gratis besöksräknarsida, där kan man skaffa en kod till en besöksräknare! :)

2011-02-07 @ 19:08:56
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Hanna

Söndagar är alltid knas ;)

2011-02-19 @ 23:35:20
URL: http://nipso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0