Latte och olja!

Tjo och fräs!
de senaste dagarna har det varit både mellandagsrea, nyår och fika.
Skolan börjar om 8 dagar, det ser jag inte så jättemycket fram emot, eller så gör jag det. Det beror nog på hur man ser det.
Idag skulle jag in och kötta loss på gymmet med kära Nelly.
Det slutade med en timme på stan, slutrea, fyra linnen under 200:- och tillsist gym.
Dock måste jag lära mig att inte gå ut så hårt efter sjukdom..eller...ÄSCHDÅ.
Sen rusade jag och tog bussen ut till Maxi, där jag inventerade i fyra timmar med mamma, pratade lite sommarjobb och tog en fika.
Jag vill börja läsa spanska igen, dessutom.
Nu dricker jag en vaniljlatte och funderar på världen, kreativitet och språk.
Adjökens fröken!
Ah just det,
igår målade jag med oljefärg för första gången på ett par år.
Jag är ganska så nöjd.
Säg till om ni vill se bild :*

Kommentarer
Postat av: Anna (Vill se bild)

Tröjan på bilden! Köpte du den på rean?

Jag ville ha den men den fanns inte i rätt storlek :(

2011-01-03 @ 00:05:41
URL: http://annabrink.blogg.se/
Postat av: lina

hej hej.

tänkte säga hej.

hej :)

2011-01-03 @ 00:24:14
URL: http://linasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0