Näjä.

Känner att allt blev lite mer ovärt nu.
Det är inte speciellt okej liksom.
Så jag försöker skita i det.
Grow some skin liksom.
Jag börjar bli ganska så bra på det.
Fast det är ju en ganska så utsatt situation, eller?
Nä.
Jag orkar inte, pallar helt enkelt inte.
*grow some more skin*
Det kommer gå fint!
MFIOEDGNDINVDKGNDS
Jättefint! :*
Det är mindre fint att jag har idrott imorgon vid nio, och jag har inte gått och lagt mig, tidigt var ju planen.
Jag failade.
Lite bättre är att jag ska på stan med Nelly!
Och ännu mer bättre att jag älskar min fina pojke!
:*
Och ja, hej.
En bild på mig kanske?
dålig bild, orkar inte byta.
Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

What's wrong? :( <3

2011-01-19 @ 11:12:59
URL: http://annabrink.blogg.se/
Postat av: elina

gillar hårfärgen! är det din riktiga :o? det är typ såndär färg jag vill ha !

2011-01-22 @ 14:45:19
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0