Det är fult att stjäla.

En helt random rubrik, men ja. Ta till er, det är fult att stjäla!

I alla fall, tänkte mestadels skriva av mig lite, för det är en liten sak som liksom..fastnat på min hjärna de senaste veckorna!

Jo, det var såhär att för en eller två helger sen så var det en fin människa som sa något fint till mig.
Hon sa på ett ungefär såhär: Du är en sån person som man frågar om man inte vet vad man ska göra. Du vet mycket och har nästan svar på allt.
Det kanske inte är så mycket, men för mig spelade det en jättestor roll. Jag blev verkligen glad, och då menar jag genuint glad.
Det känns så fint att veta att människor känner att de kan prata med mig, eller fråga saker. Jag tycker verkligen om att prata med folk, och när de känner att de kan prata med mig så känns det helt fantastiskt!

Idag så höll en till fin människa med om det också, när jag berättade om det. It made my day.

Kärlek till er. Kärlek till mig.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

:) positiva tankar, bra bra !

2011-03-14 @ 21:37:09
URL: http://linasteen.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det är skönt att kunna prata med dig! Kände att det hjälpte mig massor att få prata av mig till dig idag! Liksom, skönt att veta att du finns där, varje dag i skolan och jag tycker att du... förstår ofta hur jag känner. Du är inte som alla andra, och det är ta mig fan bra! <3

Och jag tror att det är flera stycken som känner att de kan prata med dig! :)

2011-03-14 @ 22:53:59
URL: http://annabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0