Grovklippa och övningsköra!

Äntligen!!
All filminspelning är klar, och nu väntar bara en hel veckas redigering, kvällarna i ända.
Men filmredigering är nog det bästa med filmlinjen, dels är det jättekul att redigera och se ett resultat sakta krypa fram. Lite som ordning ur kaos (okej, jag läser lite för mycket Dan Brown just nu).
säg till om ni vill se lite sneak peaks på materialet!

Tänkte ta en rad eller två att tacka alla fina skådespelare, dvs Calle, Kim & Marcus! <3
Och dessutom ett jättetack till min finfina grupp som äger allt och alla!
(tack för ljudteknik, te, film, soffa, apelsin, skådespel, idemakeri, förflyttning av prov, lånande av lägenhet, förflyttning av utrustning och sjuk humor!)

Anyhow.
Efter skolan kom pappa och hämtade mig, och jag övningskörde för första gången (!!!!!)
Gick ju faktiskt mycket bättre än väntat, och jag var ganska så lugn bakom ratten, fattade nästan allt direkt och styrde som en redig gud!

Nu ska jag baaada och massera mina ömmande ben!

Kommentarer
Postat av: Skalman

tack själv ^^

2011-03-10 @ 21:01:40
URL: http://vampyrskalman.blogg.se/
Postat av: rebeccadahlin

fin blogg :)

2011-03-11 @ 00:52:42
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0