Mona Lisa, I'd pay to see you frown.

Äntligen, och jag säger det igen, äntligen är det där kaoset med ljud, bild, musik och effekter klart! Och det blev tillsist en trailer! Dessutom fick den ganska så bra kritik, hittills, vi ska fortsätta att utvärdera den på torsdag. Synd, tyckte att det räckte så bra som det var!
Med detta vill jag säga, att jag kommer att kunna blogga mer nu när jag faktiskt har ett uns av liv att leva igen!
WOHO!
Nu idag så lyckades jag och pappa klämma in lite körning med bilen på nya marker, vilket gick jättebra! Körde för första gången på riktiga vägar osv, känner mig astaggad för min körlektion på torsdag! (Får verkligen inte glömmas, påminn mig!!)
Och till den största av världens alla nyheter (hehe), för er som inte redan sett det, så har jag kapat ungefär tio cm av virrvarret som hängde och slängde från mitt huvud! Vilken befriande och underbar känsla!!
en före & efterbild (fast i fel ordning) och bilderna är ganska så dåliga, MEN ÄNDÅ.
Och jag gkorde ett tappert försök med lite leenden i bilden, men gav upp då jag insåg hur trött jag är.
Här vankas det sängen!

Kommentarer
Postat av: lovisa

fint :)

2011-04-13 @ 17:20:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0