Sportlov.

Jag har egentligen ingen större blogglust, antagligen för att jag är så himla trött och utmattad efter lovet.
I vilket fall så är jag tillbaka i skolan nu, sitter faktiskt vid en dator (uppenbara klubben) och lyssnar på några som skriker på varandra så här på morgonkvisten. Lite onödigt kan tyckas.

Lovet spenderade jag uppe i Tänndalen i västra Härjedalen, skidåkning för hela slanten!
Dock så blåste det extremt mycket hela veckan :( Det var väldigt synd, för backarna var de bästa jag någonsin åkt i!
Underlaget var oslagbart, lutningen var perfekt och de var lagom breda och inte för mycket folk.
Fast blåsten gjorde så vi fick uppleva närliggande fjäll, både Funäsdalen och Ramundberget!


Pappa, lillebror och jag i Funäsdalen!


Nej, nu börjar jag snart och ska försöka hitta min kvinna någonstans här omkring!

Puss kompis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0